Seguidores

domingo, 31 de julio de 2011

UN TAXI PARA TOBROUK

Aquesta pelicula no té res a veure amb el món del taxi, només el títol Un Taxi per Tobrouk. Aquesta pelicula és un film bèlic ambientada en la segona guerra mundial, a l'escenari del nord de africa i del famós Afrika Korps de Rommel la guineu del desert i la derota dels nazis al Alamein. Així que aquesta pelicula només s'ha posat en la secció de cinema pel títol i per les curiositats de fins on pot arribar el món del taxi. Un Taxi per Tobruk és una pelicula de 1960 una bona pelicula per veure.


L'acció es situa al Nord d'Àfrica, a finals de 1942. Després d'una incursió de les ordres aliats contra les instal.lacions alemanyes en Tobruk, un grup de quatre soldats francesos supervivents s'interna en el desert per tornar a les seves llunyanes posicions a El Alamein. No obstant això, quan el seu vehicle es fa malbé, no tindran altre remei que caminar pel desert. Casualment topen en el seu camí amb una patrulla alemanya a la que eliminen, capturant el seu vehicle ia un presoner, un oficial alemany, el capità Stiegel. Tot i que la relació d'aquest amb els seus captors s'inicia amb desconfiança, al llarg del perillós camí de tornada acabarà per néixer un sentiment de companyonia entre tots els integrants del grup.


Nascuda com coproducció europea, amb capital essencialment francès "Un taxi per Tobruk", suposa un curiós (per hora) legat antibel.licista, en una època, com els anys 60, en què el cinema bèl.lic era més donat a reflectir l'èpica de la guerra que a mostrar les seves misèries. Amb un plantejament argumental que em va recordar molt al clàssic del gènere bèl.lic "Sàhara" la pel.lícula ens mostra una història convencional, encara que ben portada, amb el tema central de la natural fraternitat humana com a eix. En general el desenvolupament de la història resulta una mica lent, encara que els personatges, ben dibuixats, aconsegueixen dotar de molta humanitat a la història. El principal error és que l'absència d'acció fa que el metratge (de només hora i mitja) sembli més llarg del que és, encara que això es supleix en part amb uns diàlegs no destacats, però sí ben elaborats i naturals. Un aspecte que no em va agradar molt és que l'amistat entre l'alemany i els seus enemics sorgeix de manera una mica injustificada, encara que donat és escàs metratge suposo que no podia desenvolupar-se més en profunditat l'evolució dels personatges.


DESCARREGAR:


http://www.megaupload.com/?d=I2C556HE




SALUT I BON VIATGE.


jueves, 28 de julio de 2011

LA POLICIA MUNICIPAL - VIRUS DE REBELION

La policía municipal es lo mas
folkloriko de la capital.
Si pone multa ni dios les hace caso
si sacan la porra nadie se acojona.
Les pegan les gritan les quitan las porras
pero siempre vuelven buscando camorra.
Aprender de los marrones que tiene comisaria ellos si que cuidan
de la burguesía.

No hos traumaticéis que esto tiene solución
echaros unos potes y vereis que marchon.

chirop chiroro chirop chirorooo chiroro
chirop chiroro chirop chiroroooo.
No veas tu que marcha tendría la ciudad
si los munipas borrachos se pondrían a bailar.
Entrarían a los bares se pondrían a bacilar
y todos con los munipas podriamos invitar.

Munipas borrachos por toda la ciudad ahora si que
cuidan de su seguridad.

ooooooooooooooooo
1,2,3,4,5,6 chirop chiroro chirop chiroro
chirop chiroro chirop chirorooooooooo.

La Policía Municipal todo un clásico de VIRUS DE REBELION V.D.R, recuerdo que me compre este LP en cassette en el Kebra Disc a principio de los 90 y si no recuerdo mal me costo 700 o 800 pelas. Un cassette que todavía conservo en buen estado junto con otras reliquias como se ve en la foto de arriba.

Esta canción La Policía Municipal es del grupo Virus de Rebelión V.D.R, incluida en este clásico SKALHERRIA PUNK junto con Vomito, Korroskada y Txorromorro. Este LP compartido por estos cuatro grupos fue editado por DISCOS SUICIDAS en 1986 y es todo un clasico ya que son las primeras grabaciones serias de estos grupos. Solo dos de estos grupos tendrían éxito y sacarían mas LPs Vomito y Korroskada, que por cierto Korroskada se harían muy famosos con el tema torrero que sale en este LP. Desgraciadamente Virus De Rebelión y Torromorro no durarían demasiado en la escena musical Punk y ska que se vivió en euskal herria, estos grupos solo sacaron un par de maquetas.


VIRUS DE REBELION

dime tu
viva durruti
la policia municipal



KORROSKADA

el maromo de las raiwan (parte 1)
dantza-dantza
en mi casa
torero
el maromo de las raiwan (parte 2)


VOMITO

ley de vida
fuerzas de seguridad
ley antiterrorista
me da igual


TXORROMORRO

apaisa militarra
spiquiatricos
ondo pasa


DESCARGAR:



ESTA CANCION DEDICADA A TODOS LOS PITUFOS DE BARCELONA

SALUT Y BUEN VIAJE.



miércoles, 27 de julio de 2011

EN MARXA LES COMISSIONS DE TREBALL DEL CONSELL DEL TAXI

El STAC demana la modificació de la llei del taxi per permetre la contingentació del doble torn.
L'objectiu és el desenvolupament de la llei del taxi .
BARCELONA .- El Consell del Taxi ha concretat la promesa realitzada pel conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, adquirida en la primera reunió d'aquest organisme que el mateix va presidir, d'elaborar tant el Reglament Nacional del Taxi com el d'emissores de ràdio . Així mateix s'han format dues comissions de treball per tractar diferents temes relacionats amb el sector. El STAC demana la moficación de la llei del taxi per contingent el doble torn.
La segona reunió del Consell del Taxi va ser monogràfica del sector i va ser presidida pel subdirector general d'Ordenació i Inspecció, Josep M. Fortuny i Lluís Angosto del gabinet jurídic de la pròpia conselleria. Per part del sector, van estar presents representants del STAC (els companys Miguel Cabrera de Mataró; Joaquim Solanich, de Girona; Joan Vicente Maigi, del Baix Ebre i Luis Berbel, president), de la Federació Catalana del Taxi i del GUT.
El desplegament normatiu se centrarà en una proposta de Reglament Nacional i també d'emissores de ràdio taxi. En aquest últim, ja hi ha un projecte. Des de l'administració, s'ha demanat propostes per enriquir ambdós projectes.
Al seu torn s'han constituït dues comissions de treball on participen de forma equitativa totes les organitzacions del sector. Una de les comissions tractarà sobre l'estructura tarifària i l'organització administrativa, sectorial i territorial. Una altra de les comissions tractarà sobre nous mercats i noves modalitats de contractació; tecnologia, eficiència energètica i modernització i Seguretat, formació i promoció de l'activitat.
Malgrat aquestes comissions, Luis Berbel demanar la immediata modificació de la llei del taxi a la vista de la decisió dels tribunals d'acceptar la petició de la Federació Catalana del Taxi (FCT) de suspendre l'aplicació de la mesura que contingentades el doble torn a Barcelona i la seva Àrea Metropolitana. Així mateix, també es va demanar per part del STAC que s'inclogués en la discussió la norma que reguli l'elecció dels representants del taxi al Consell del Taxi.


SALUT I BON VIATGE.

TAXISTAS GRIEGOS EN HUELGA MARCHAN EN ATENAS

Los taxistas se encuentran en huelga desde hace 10 días

ATENAS.- Taxistas griegos en huelga en todo el país se manifestaron el martes en Atenas contra las medidas de austeridad que reformarían la manera de otorgarles licencias.
Unos 3.000 conductores marcharon por el centro de la ciudad hasta el Parlamento.
Los taxistas se encuentran en huelga desde hace 10 días para exigir que el gobierno descarte sus planes de eliminar los reglamentos que protegen la expedición de licencias de taxis, parte de un esfuerzo por liberalizar la economía del país, azotada por una crisis financiera.
Los sindicatos que protestan las medidas consideraron que sus integrantes necesitan tiempo para pagar los préstamos que obtuvieron con el fin de comprar las licencias de sus taxis, que fueron vendidas de manera privada bajo el régimen vigente de restricciones.
“No hay manera de que demos marcha atrás a nuestra postura actual”, señaló Thymios Lymberopoulos, jefe de la asociación de propietarios de taxis del área metropolitana de Atenas, en una entrevista con el canal privado de televisión Skai.
“Lo que el gobierno nos propone simplemente nos deja fuera del negocio”, agregó.
Desde que comenzaron sus protestas, los conductores de los taxis han bloqueado carreteras, han frenado el tránsito y obstaculizado el acceso a aeropuertos y puertos regionales antes de cambiar sus estrategias por otras menos agresivas.
El domingo, los manifestantes tomaron las cabinas de boletos de la antigua Acrópolis y permitieron a los visitantes que entraran a la zona arqueológica sin el pago de la tarifa correspondiente.
Ante la presión de sus acreedores internacionales, el gobierno socialista de Grecia está eliminando lo que describió como prácticas restrictivas de licencias y otras prácticas laborales que frenan la competencia.
El país ha logrado sobrevivir al recibir préstamos de rescate por 110.000 millones de dólares que le otorgaron los otros países de la zona de euro y el Fondo Monetario Internacional, y la semana pasada recibió otro enorme paquete de préstamos de rescate para cubrir necesidades financieras de los años venideros.



SALUT Y BUEN VIAJE.



martes, 26 de julio de 2011

EGIPTE , ARA LES FIQUEN EN TAXI I SE LES ENPORTEN

EGIPTE - La denúncia és formal i molt greu, i dóna idea que l'anomenada «primavera democràtica» dels països àrabs deixa molt a desitjar.
Des de l'any 2009 han estat segrestades a Egipte vuit-centes dones cristianes coptes, a les que els seus raptors obliguen a convertir-se al islam. "I aquest nombre ha anat en augment des de la revolució de febrer", afirma Jean Maher, president de la Unió Egípcia per als Drets Humans, d'influència francesa.
Ho va explicar durant una compareixença davant la comissió que vigila el compliment dels acords d'Hèlsinki de 1976 al voltant de la democràcia i els drets humans. També es va escoltar la veu de Michele Clark, professora de Relacions Internacionals a la Universitat George Washington, que va confirmar que aquests casos "no són incidents aïllats", i que ja van començar a conèixer el 2007, encara que llavors no es va fer res.
Ara les famílies de les víctimes s'estan organitzant per defensar-se, perquè la cosa va a pitjor: "Abans de la revolució", va dir Maher, "els segrestadors 'almenys' de ser 'seduir' a les dones abans de raptar, ara senzillament les fiquen en un taxi i se les emporten ".
Aquesta tasca criminal, va explicar Clark, es veu facilitada perquè les dones cristianes, en no portar vel, són més fàcilment identificables. Algunes, de fet, amb prou feines surten al carrer per aquest motiu.
I res d'això seria possible si no fos per la passivitat de la policia. Maher i Clark van destacar que "dotzenes de famílies estan denunciant i són maltractades per la policia", per la qual cosa consideren que l'ajuda internacional a la revolució egípcia no ha de ser incondicional, sinó vinculada a la resolució de problemes com aquest ".

SALUT I BON VIATGE.

domingo, 24 de julio de 2011

TAXIS EN LLOC D´AMBULANCIES

La vaga de transport sanitari obliga a recórrer a aquesta via per traslladar 4 malalts de l’Arnau al Santa Maria.

LLEIDA.- El departament de Salut es va veure obligat ahir a recórrer al servei de taxis per transportar tres malalts ingressats a l’Arnau de Vilanova que havien de ser traslladats a l’Hospital de Santa Maria, ja que la vaga del servei de transport sanitari no urgent va impedir utilitzar les ambulàncies, segons la informació facilitada a aquest diari per fonts de la conselleria. Així mateix, a última hora de la tarda, estava previst recórrer de nou a un taxi per materialitzar el trasllat d’una altra pacient entre els dos centres.
Al marge d’aquests quatre casos, entre dijous i ahir deu pacients més es van veure obligats a utilitzar un vehicle particular o bé un taxi per tornar al seu domicili després de ser atesos en aquests hospitals, tot i que eren usuaris del servei de transport sanitari no urgent.
La vaga, a la qual estava convocat el personal de les ambulàncies programades, va començar dimarts i va finalitzar ahir. Durant aquests quatre dies, grups de treballadors i representants sindicals han format piquets per informar sobre l’aturada i impedir que es portés a terme qualsevol servei de transport sanitari que no fos urgent. En aquest sentit, algunes fonts van atribuir a la seua actuació el fet que l’Arnau i el Santa Maria hagin hagut de recórrer a taxis per traslladar pacients entre els dos hospitals.
S’ha d’assenyalar que els sindicats van convocar l’aturada per protestar per les retallades que Salut aplicarà en aquest sector. Els dirigents sindicals afirmen que els ajustos pressupostaris comportaran una reducció de 93 hores al dia del servei del transport sanitari urgent a la província de Lleida, mesura que provocarà que el temps mitjà de resposta d’una ambulància davant d’una emergència augmenti entre 20 i 50 minuts. A més, mantenen que la dotació del transport no urgent registrarà una retallada del 12 per cent, cosa que podria comportar l’acomiadament de 26 treballadors. Els sindicats també han convocat una vaga del transport urgent a partir de dimarts i tenen previst consultar els empleats de les ambulàncies programades sobre la possibilitat de convocar una nova aturada de quinze dies al mes de setembre.



SALUT I BON VIATGE.

viernes, 22 de julio de 2011

ELS TAXISTES LLEGEIXEN TRANQUILAMENT MENTRE ESPEREN L´HORA DE COBRAR 1936

Els taxistes llegeixen tranquil.lament mentre esperen l'hora de cobrar, aquesta foto va ser realitzada el 1936 recuperada de l'arxiu històric de CNT. Aquesta foto correspon a la Gran via de les corts catalanes 429, la numeració dels edificis segueix sent la mateixa, a prop de l'encreuament amb Entença on hi havia l'antic sindicat del taxi de la CNT.

Gràcies per aquesta informació als nostres companys JESUS i SONIA.

SALUT I ALEGRIA.


jueves, 21 de julio de 2011

LOS TAXISTAS GRIEGOS BLOQUEAN LOS PUERTOS Y EL AEROPUERTO DE LAS ISLAS DE CRETA Y CORFU




ATENAS – Los taxistas griegos han bloqueado este jueves los puertos y aeropuertos de la turísticas islas de Creta y Corfú, en el marco de la huelga que mantienen contra los planes del Gobierno de abrir su sector a la competencia.

Los taxistas, que luchan contra la desregulación de su sector –una de las 135 profesiones que contempla el plan de ajuste del Gobierno heleno para cumplir con las condiciones para el rescate financiero de la UE y el FMI–, han afectado a los turistas por cuarto día consecutivo, coincidiendo con la reunión en Bruselas de los líderes europeos para hablar precisamente de la deuda griega.



El turismo representa el 16 por ciento del PIB de Grecia y el Gobierno había proyectado un aumento del 10 por ciento en los ingresos en este sector en los próximos años.



En Creta, uno de los principales destinos turísticos del país, unos 200 taxistas bloquearon el acceso a puertos y al aeropuerto, según un responsable policial. Los pasajeros tuvieron que caminar unos 400 metros para coger sus autobuses.



Los taxis también han bloqueado el puerto de Corfú, obligando a los pasajeros a caminar cientos de metros para tomar autobuses. “No permitirán que los autobuses recojan a los pasajeros”, ha explicado un responsable del servicio de guarda costas.



Responsables de la industria turística han señalado que por el momento las reservas no se han visto afectadas por la huelga de los taxistas, pero ésta podría afectar al sector a largo plazo, junto con otras protestas.



“Los problemas que se están encontrando los turistas podrían tener un impacto negativo en el turismo”, ha prevenido Andreas Andreadis, director del principal ente turístico del país, SETE, pidiendo al Gobierno que adopte acciones legales contra las personas que están obstaculizando el transporte.



Pero los taxistas, que también han perturbado el tráfico en otras carreteras del país y bloqueado el acceso al puerto y el aeropuerto de Atenas el lunes, han prometido seguir adelante con la huelga si no se cumplen sus demandas.



Estos argumentan que la reforma, que reducirá el coste de las licencias de taxi a unos pocos miles de euros desde las decenas de miles actuales, afectará a un sector ya afectado por la crisis.



“Nuestra decisión es final. No volveremos al trabajo a menos que el ministro resuelva el problema, debe resolverlo”, ha señalado el líder del principal sindicato de taxistas, Efthimis Lyberopoulos, en declaraciones a Reuters.



SALUT Y BUEN VIAJE.

miércoles, 20 de julio de 2011

PARADA DE TAXIS DE LA ESTACION DE SANTS BLOQUEADA POR AUTOBUSES

De esta manera se encontraba la parrilla de la Estació de Sants a primera hora de la mañana. Los taxistas han protestado por la situción y el STAC ha solicitado la intervención del IMET para solucionar el conflicto. Sólo faltaría que además que nos han quitado la parada de Països Catalans, tambien nos quitaran la de Joan Peiró. Finalmente, sobre las 9.30 de la mañana ya estaba resuelto.


SALUT Y BUEN VIAJE.

martes, 19 de julio de 2011

MILERS DE TAXISTES BLOQUEJAN L'AEROPORT I EL PORT DE ATENES EN PROTESTA PER LA LIBERALITZACIO

Els sindicats argumenten que han pagat les seves llicències professionals a preus molt més elevats que els exigits amb la nova reforma
ATENES .- Dos quilòmetres de cotxes grocs i una fila de viatgers caminant al costat d'ells amb les seves maletes a sobre, això és el que s'ha pogut veure a Atenes (Grècia) des de primera hora del matí d'avui a les carreteres que porten al aeroport internacional i la badia de Pireo en protesta per la liberalització del sectors
En ple estiu, Atenes s'ha vist embolicada, una vegada més, en una onada de protestes emmarcada dins dels paràmetres econòmics que està portant a terme el Govern per complir amb les exigències imposades per Brussel i el FMI a canvi de seguir donant ajuda financera a Grècia. Milers de taxistes han bloquejat els accessos de l'aeroport i al port de la ciutat per mostrar el seu rebuig a la recent liberalització del sector, cosa que ha causat caos entre viatgers locals i turistes, que no podien arribar al seu destí. "Uns 15 vols estan endarrerits un mitjana de 20 minuts" com a resultat de la protesta, ha dit un portaveu de l'aeroport.
Segons ha informat la policia de trànsit, uns 2.500 taxis han format una fila de gairebé vuit quilòmetres en un dels carrils de la carretera perifèrica que porta a l'aeroport. També han bloquejat l'accés dels autobusos turístics al port del Pireu, on esperaven cinc creuers que anaven a transportar més de 10.000 passatgers.
El sindicat de taxistes d'Atenes ha argumentat que han pagat les seves llicències professionals a preus molt més elevats que els exigits amb la nova reforma, aprovada el passat 1 de juliol i que entra dins del sever programa de mesures d'estalvi i millora dels ingressos que han vingut imposades des de Brussel amb vistes a tornar la sostenibilitat a les danyades comptes de l'Estat grec. A més, han dit que estan en desacord amb l'ingrés de nous professionals que hauran de pagar una quantitat no superior als 2.000 euros. "Ens quedarem aquí fins que ens portin morts", ha declarat el president del sindicat, Thimios Liberópulos, al canal hel.lè Mega.
Els taxistes han demanat una reunió amb el ministre de Transport i han assegurat que se senten "enganyats", pel fet que l'anterior ministre havia deixat oberta la possibilitat que a Atenes, El Pireu i en Salònica (nord del país), no es ampliaria el nombre de llicències.
El ministre de Cultura i Turisme grec, Pablos Yerulanos, ha fet una crida als taxistes perquè busquin una altra forma de pressionar el Govern, i ha destacat que "el turisme és una font molt important per a l'economia", que aporta més del 16% a l'economia grega.
Les autoritats han aconsellat que s'utilitzi el metro i el tren de rodalies per tal d'arribar a temps a l'aeroport i per acostar-se a la ciutat. Els taxistes, per la seva banda, han amenaçat amb seguir amb la protesta si el govern no fa marxa enrere amb les reformes que afecten el sector.



SALUT I BON VIATGE.




lunes, 18 de julio de 2011

REUNION CON EL PUERTO DE BARCELONA



BARCELONA.- El pasado 14 de julio tuvo lugar en la sede del Instituto Metropolitano del Taxi (IMT) una reunión en la que participaron miembros del IMT, autoridades del Puerto de Barcelona, representantes de distintas asociaciones y sindicatos del sector del taxi de Barcelona, y miembros de la plataforma que recogió firmas en contra de las condiciones de trabajo en el Muelle Adosado.
Las quejas que motivaron la reunión contemplaban tres aspectos básicos sobre los cuales se comenzaría a tratar la problemática del puerto: Movilidad, Trato de los agentes y Competencia e Intrusismo.



Movilidad



Tanto los accesos (entradas y salidas) como el momento de la recogida de pasajes está generando esta temporada momentos de caos que dificulta sobremanera el desarrollo de nuestro trabajo.
- Autorizar accesos al puerto. Se solicitó autorización para entrar al Puerto por diferentes accesos y así poder acceder al Muelle Adosado por la entrada de Zona Franca, sobretodo para los viajeros que llegan desde el aeropuerto.
- Información al taxista. Se expuso la conveniencia de colocar pantallas en la Plaça de la Carbonera que informaran sobre la afluencia de pasaje. Con ello se podría evitar el desplazamiento innecesario hasta las terminales para ver si hay pasaje o no y contribuir a que no se colapse innecesariamente la zona.
- Adecuación de las paradas. Se solicitó la construcción de escapatorias en los diferentes tubos de recogida de pasaje.
- Modelos de organización. Se sugirió a los responsables del puerto una visita a la Terminal-1 del aeropuerto para estudiar el funcionamiento de una infraestructura en muchas ocasiones similar al Port de Barcelona. Se les sugirió que observaran cómo está montando el dispositivo para la recogida de pasaje, donde pueden cargar simultáneamente grupos de 20-30 coches enlazando grupos constantemente. Asimismo se les informó que la parrilla del aeropuerto está bastante alejada de las terminales y esto no es obstáculo para que la operativa de recogida de pasaje se haga de manera fluida.
- Trato preferencial a determinadas emisoras de radio-taxi. Consultamos acerca del libre acceso al recinto portuario por parte de los vehículos adscritos a Taxi-Port, hecho constatado por agentes de la Policía Portuaria pero desconocidos por todas las autoridades presentes en la reunión.



Relación con la policía portuaria



Son numerosas las quejas de taxistas hacia el trato dispensado por agentes del cuerpo de la Policía Portuaria.



Competencia e intrusismo.



- Control de turismos. Se han reiterado las denuncias sobre el trabajo ilegal de multitud de turismos que trabajan como VTC al margen de lo que la ley les permite e incluso en ocasiones careciendo de tarjeta de transporte.
También informamos de las diferentes prácticas fraudulentas empleadas por los vehículos VTC para la captación de pasaje y solicitamos un mayor control sobre los mismos.
Se expuso una propuesta que los miembros del GTI presentaron en el Consell Català del Taxi según la cual los vehículos VTC deberían llevar una identificación externa en el cristal similar a nuestra placa identificativa, y solicitamos a las autoridades portuarias que como autoridad trasladen esta petición a la Direcció General de Transports i Mobilitat.
- Autocares. Se ha puesto en conocimiento de la Autoritat Portuaria el hecho de que el transporte colectivo está ganando cada vez más espacio físico en perjuicio del taxi y la duda sobre si este tipo de transporte ejerce como transporte discrecional, que es para el que está autorizado o es un transporte regular encubierto, práctica no permitida.
Se consultó sobre el tipo de contrato con el que accedían los autocares al Moll Adossat y sobre las medidas que se adoptaban para evitar el trabajo ilegal de estos y de los vehículos VTC.
La respuesta obtenida fue que los autocares siempre han de venir con contrato y por vehículo completo, circunscribiéndose dentro del transporte discrecional, único servicio permitido.
- Información al turista. Se solicitó la colocación de paneles donde apareciera una información de los precios del taxi hacia los destinos más frecuentes con origen en el Moll Adossat. Además se pidió una mejor señalización del taxi dentro de las terminales.



La Respuesta de las autoridades portuarias



Las autoridades portuarias hicieron una valoración muy positiva del servicio prestado por el taxi de Barcelona, remarcando que aun siendo conscientes de que el servicio de cruceros es un buen negocio para nosotros, no son ajenos al esfuerzo que representa levantarse muy temprano y aguantar largas colas para poder dar ese servicio.
Sobre el tema de la movilidad defienden que si bien el número de cruceros en un día crítico es similar al de otros años, la afluencia de pasajeros es mucho mayor que en años anteriores. Esto provoca problemas de movilidad que están intentando resolver con diferentes operativos y que no siempre dan los frutos deseados. El nuevo acceso por el Paseo Gabriel Roca (Rompeolas) habilitado los días de mayor afluencia, debe permitir al taxi una vía segregada del resto de vehículos que le permita mejorar su movilidad. Además, a partir de ahora los agentes podrán informar sobre la afluencia de pasajeros en las diferentes terminales, pero bajo ningún concepto negarán la entrada a los taxis a las diferentes parrillas o explanadas siempre que haya un barco atracado. Por tanto será el taxista el que decida en qué terminal decide entrar a buscar pasaje.
Sobre el trato de los agentes de la Policía Portuaria se nos invita a hacerles llegar todas las situaciones anómalas que nos podamos encontrar a través de un escrito al IMT que será quien dé traslado al mismo a la Autoridad Portuaria. Desde aquí solicitamos a todos los compañeros que se sientan agredidos en el ejercicio de su trabajo a realizar la pertinente denuncia, donde es imprescindible hacer constar la fecha, la hora, una descripción de lo sucedido, pero sobre todo el número de agente. La Autoridad Portuaria se compromete a dar respuesta a todas y cada una de las quejas que reciban en un breve espacio de tiempo. Creemos que es muy importante hacer llegar todas las quejas, pues la única manera de anular la presunción de veracidad de un agente es la acumulación de denuncias.
Sobre la competencia y el intrusismo se nos informó que la Policía Portuaria tiene orden de pedir la documentación relativa al servicio a realizar a todos los vehículos de pasajeros que acceden al puerto, ya sean VTC o autocares. Nos explican que es cierto que en momentos de máxima afluencia es difícil realizar un control de todos los vehículos que acceden, de ahí la importancia también de crear ese vial especial para el taxi y dejar una vía diferenciada para el resto de vehículos para poder ejercer un mayor control. En un mismo día se han llegado a denunciar a casi una decena de vehículos por operar como VTC y no tener los papeles en regla o incluso no tener la tarjeta de transporte preceptiva.
Para cualquier tema que precise la intervención inmediata de la Policía Portuaria se nos facilita el número de teléfono del Centro de Control desde donde se enviará una patrulla inmediatamente. Es el 900 100 852.
Desconocen el motivo por el cual los paneles con precios del taxi no estaban colocados hasta ahora, pero comunicó que ya han comenzado las obras para la colocación de los mismos y que en breve estarán instalados.
Todas las propuestas fueron recogidas por las autoridades portuarias con el compromiso de trabajar para dar respuesta a todas y cada una de ellas. La voluntad es la de trabajar junto a las asociaciones y el IMT para poner en marcha cuantas órdenes de servicio sean necesarias con el fin de conseguir el mejor servicio de taxi posible, quedando emplazados si fuera necesario a una próxima reunión para evaluar la evolución de los problemas que han dado lugar a esta reunión.



SALUT Y BUEN VIAJE.

domingo, 17 de julio de 2011

75 ANIVERSARIO GUERRA CIVIL

Este año se cumplen 75 años de la guerra civil, fue un 18 de julio de hace 75 años que el ejercito de marruecos se subleva contra la segunda república, así daba comienzo la peor guerra que ha sufrido España, una guerra civil y una de las revoluciones sociales de signo libertario mas importantes de la historia de la humanidad así como también una contrarrevolución Estalinista dentro del bando republicano. Muchos dicen la ultima guerra idealista, el preludio de la segunda guerra mundial, una guerra idealista que todavia no se han cerrado todas las heridas, y que después de 75 años las consecuencias de aquel fratricidio todavía seguimos sufriendo el bando perdedor, ya que todavía existen miles de fusilados y desaparecidos republicanos que siguen tirados en las cunetas, tapias de cementerios y fosas comunes, condenas a presidio y muerte de tribunales militares franquistas que la actual democracia es incapaz de anular, ni es incapaz de investigar los crímenes y desapariciones del franquismo, ni es capaz de procesar a los responsables de la dictadura, que muchos todavia siguen vivos.

Con motivo del 75 aniversario de la guerra civil esta película libertarias, una gran película de 1996 escrita y dirigida por Vicente Aranda. Una película rodada gran parte en barcelona, donde se puede apreciar el paseo del borne, el casco viejo de barcelona y la plaza real donde por cierto aparece un taxi de la época toda una joya. Libertarias es una magnifica película que nos enseña como fueron los primeros días de la guerra civil y los combates en el frente de Argón hacia Zaragoza. Libertarias cuenta la historia de un grupo de milicianas de la asociación mujeres libres, que deciden tomar parte activa en la contienda y no quedarse en la retaguardia a fregar platos o ha atender a los heridos. Libertarias es la historia de la lucha de un grupo de mujeres dentro de la revolución libertaria. Libertarias es una de las mejores películas de la guerra civil española donde aparece el famoso buenaventura durruti.

DESCARGAR:

http://www.megaupload.com/?d=15FCM4DL


SALUT BUEN VIAJE Y VISCA LA LLUITA ANTIFEIXISTA.



miércoles, 13 de julio de 2011

MOVIL PERDIDO EN EL TAXI DE KIKO MAKARRO



MENSAJE DE KIKO MAKARRO A UNOS AMIGOS:



La noche del Martes 12 al Miércoles 13 os subisteis a mi taxi y os llevé hasta St.Cugat,... hablando de la crisis, las alternativas al capitalismo y de TAXIS ANARQUIA, os dejasteis el movil en el suelo del coche y torpe de mi que sin querer lo apagué. Si por un casual leeis estas lineas no dudeis en dejar escrito vuestro teléfono para que nos pongamos en contacto y os lo devuelva lo antes posible. Un abrazo compas.


SALUT Y BUEN VIAJE.

EL TSJC PARALITZA LA CONTINGENTACIO DELS COTXES A DOBLE TORN FINS QUE NO ES RESOL EL CONTENCIÓS PLANTEJAT PER LA FEDERACIÓ CATALANA DEL TAXI EN CONTRA

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha paralitzat l'aplicació de la norma que contingentades els cotxes a doble torn, i no es permetia l'augment de taxis conduïts per dues persones. L'ha deixat en suspens fins que no es resolgui el Contenciós Administratiu interposat per la Federació Catalana del Taxi en contra de la mesura que ja estava sent positiva per al sector. En dos mesos havien disminuït el nombre de taxis conduïts per dues persones en uns 40, segons xifres de l'IMET.
Tant el STAC com UTAM consideren negativa la sentència ja que s'està perjudicant al sector d'autònoms i al conjunt del taxi a l'època en què estem, en una situació de crisi. Tenint en compte l'excés d'oferta de taxis que hi ha actualment a l'Àrea Metropolitana. A partir d'ara, la reivindicació que es va a demanar a la Generalitat de Catalunya és l'urgent canvi legislatiu per permetre que els ajuntaments puguin regular els cotxes a doble torn als seus municipis i, d'altra banda, la regulació horària: 16 hores per cotxe.
La Federació Catalana del Taxi (FCT) va presentar el recurs defensant interessos obscurs del sector, sobretot d'empreses o societats que estan realitzant arrendaments (ells li diuen gestió) de llicències. És indubtable, que ha estat l'última herència que ens va deixar el senyor Jose M ª Goñi, impulsor de la idea i va utilitzar els serveis jurídics de UNALT, organització a nivell estatal. Pel que sembla, el senyor Goñi s'ha anat al sector de l'VTC 's, sector que tant va criticar, precisament quan s'estava parlant de la implantació d'aquesta norma, com un dels afavorits per la contingentació del doble torn.
La mesura aprovada per l'Entitat Metropolitana del Transport, en primera instància el 3 de febrer i de manera definitiva el 8 d'abril, va començar a aplicar-se el 12 d'aquest últim mes. La pretensió de la mateixa era que el nombre de vehicles a doble torn no creixés i d'altra banda, s'adoptava una mesura restrictiva per les noves llicències que es transmetés, deixant que només fossin explotades per un sol conductor (titular o assalariat). Totes les altres llicències que estaven sent explotades per dos conductors, en el cas que se'ls fora un, els donaven un termini d'un mes per substituir-lo.
La mesura, l'aplicació ha estat suspesa fins que el Tribunal deliberi i sentenciï sobre el Contenciós Administratiu presentat per la FCT, és de caràcter excepcional, temporal i transitòria mentre que l'oferta i la demanda no s'equilibri tenint en compte a més la conjuntura econòmica del sector. Aquesta mesura té una vigència de 12 mesos prorrogables a altres 12 més.
Aquesta és la segona oportunitat que perd el sector de regular el taxi buscant una sortida en una situació de crisi. L'anterior va ser la reconversió del sector que es va paralitzar gràcies a la denúncia que va presentar contra l'aplicació de la taxa pel Grup de TaxistesIndependents, comandat per Jose M ª Soto. Aquesta vegada ha estat, la Federació Catalana del Taxi el secretari general era fins fa pocs dies, Josep M. Goñi. /



SALUT I BON VIATGE.

domingo, 10 de julio de 2011

HARLEY DAVIDSON TAXI DE BARCELONA EN LA GUERRA CIVIL

Exposen una Harley Davidson Model J amb sidecar de 1922 (1929) que es va usar com TAXI a Barcelona en la Guerra Civil, a La tercera edició de la Barcelona Harley Days que se celebra a la fira de barcelona, a partir d'avui i fins diumenge.


SALUT I BON VIATGE.


jueves, 7 de julio de 2011

AL BORDE DE LA CARRETERA - VOMITO

El coche arde, tu cuerpo se quema,
sonrisas al borde de la carretera.
El deseo corre en una silla de ruedas,
entre miradas furtivas y pasiones suicidas.
Rompe cristales y destroza chapas con su cuerpo
y le excita el olor de la gasolina.
Sus dientes brillan bajo las estrellas,
olvida tu suerte, su abrazo te espera,
olvida tu suerte, su abrazo te espera,
olvida tu suerte, ella espera,
al borde de la carretera,
al borde de la carretera.
Hay en sus ojos mas fuego que en el infierno
y te vuelven loco con solo mirarte,
su sonrisa recuerda heridas abiertas,
olvida tu suerte, su abrazo te espera,
olvida tu suerte su abrazo te espera,
olvida tu suerte, ella espera,
Al borde de la carretera,
Al borde de la carreteraaaaa...........



Vomito otros de mis grupos favoritos de mi juventud, todo un clasico del rock vasco. Recuerdo cuando me compre el primer disco de vomito (ke todavía lo tengo en vinilo) en el Kebra Disc como siempre, pues cuando lo abri el disco era rojo, no era negro , era rojo , eso quería decir que la compañía de discos (Discos Suicidas) marcaba esos LPS en rojo porque se habia llegado a un numero determinado de ventas.
Bueno Vomito nació en el año 1985 , al principio se llamaban Vomito Social, y se dieron a conocer, cuando en fiestas de Ama Shantalen(barrio de Irun) tocaron. En 1987 editaron el LP, llamado Skalherria punk, compartido con Korroskada y Virus de rebelión. Participarón con temas como:"ley de vida", "fuerzas de seguridad" y "ley antiterrorista". Ese mismo año sacaron su primer LP en solitario, llamado “Vomito”(discos suicidas), que lo formaban doce canciones, la formación eran: Victor(voz), Joseba (guitarra), Klaus(bajo) y Dani(batería).

Estuvieron dando conciertos por Euskal Herria y tambien por España. Hubo algunos cambios en el grupo, se fueron Joseba y Dani, y entraron Binguen y Alvaro. Y con esta formación sacaron su segundo disco, “A un paso de la locura”(Discos Suicidas).A partir de este disco, los temas tuvieron que ver más con la locura y el terror, aunque tambien había temas que criticaban la socieda En 1991 entró un guitarrista nuevo, ya en 1992 grabaron su tercer disco que fue en directo, "El ejercicio del crimen"(discos suicidas). en 1995 gracaron su último disco, "La circulaión en el laberinto"(discos suicidas). En este mismo año muríó Víctor, a causa del SIDA, como tantos otros por la heroína y después de esto el grupo quedó disuelto.


Pues vomito ha vuelto y tocan este sábado 9 de julio en el festival 8 horas de rock un concierto contra la intolerancia i la xenofobia en Montcada y reixac. Taxis Anarquía asistirá ha este concierto, bueno nos dividimos ya que algunos compañeros iran al concierto de ULTIMATUM ROCK en cerdanyola del valles, así que este sábado podeis venir al concierto de Vomito y Ultimatum Rock con Taxis Anarquía .





Al borde de la carretera es una canción que aparece por primera vez en el directo que saca vomito "El ejercicio del crimen" un directo impresionante con la broncosa voz de Víctor, posteriormente esta canción también se incluiria en el cuarto y ultimo disco de vomito "la circulacion en el laberinto".




Este directo de vomito fue grabado también en vídeo en el año 1992, una directo muy cañero que también lo podéis descargar.




DESCARGAR DISCO:








DESCARGAR VIDEO:













miércoles, 6 de julio de 2011

VAGA DE TAXISTES A GRÈCIA

Els taxistes grecs, 15.000 d'ells operatius a Atenes, han convocat per aquest dimecres una vaga de 24 hores a tot el país en protesta per la liberalització del sector.

En un comunicat difós aquest dimarts, la Unió de Taxistes de Grècia (POEIATA) informa que els taxis no circularan a partir de les 05.00 hora local (02.00 GMT) de demà dimecres.

L'exministre de Transport grec, Dimitris Repas, que va passar a ocupar la cartera de Reformes Administratives en una remodelació de gabinet el 17 de juny, va elaborar una disposició que liberalitza 136 professions, les llicències estaven limitades en les últimes dècades
cosa que no ha caigut bé a aquest col.lectiu. Els taxistes saben que les cares llicències que van haver de comprar per ingressar en la professió deixaran de tenir valor.
La mesura com a objectiu augmentar la competitivitat i frenar l'evasió d'impostos.



aquí ja estem en la mateixa línia les llicències han baixat el seu preu per la crisi, els que van comprar la llicència abans de la crisi, ara veuen com estan molt més barates ara, i han de pagar més per aquest número de llicència, perquè no és més que això només un NUMERO per treballar.

SALUT I BON VIATGE.



martes, 5 de julio de 2011

CONCIERTO ULTIMATUM ROCK + STEELFORCE

Concierto de nuestros amigos ULTIMATUM ROCK y STEELFORCE este próximo sábado 10 de julio a las 22:00, en la sala Heaven & Hell Rock Club c/ Santa Anna, 27 Cerdanyola del Valles. Taxis Anarquía asistirá a este concierto, cualquier interesado en asistir a este concierto, que llame a nuestro teléfono 620-20-91-20 y le llevamos al concierto, así que ven al concierto de ULTIMATUM ROCK con Taxis Anarquía.

SALUT Y BUEN VIAJE.


lunes, 4 de julio de 2011

TAXI-JAULA

El taxista trabaja sentadito, con aire acondicionado y la música puesta, además dicen que tiene un buén sueldo,...




Pués yo más bién diria que el taxista es un presidiario de su propio vehículo, puesto que en el se pasa un mínimo de doce horas encerrado viendo su vida pasar, llevando a la gente de un lado a otro sin poder el o ella misma ir a ningún sitio. El taxista suele pensar que es un privilegiado, pero esto es porque los demás están peor, en peores trabajos con peores condiciones, o simplemente en el paro.


¿Trabajar para vivir o vivir para trabajar? Por desgracia se da el caso de que estamos en lo segundo. ¿No decian que no habia trabajo? ¿Pués por qué trabajamos tanto unos y tan poco otros? Repartamos la faena, hagamos tres turnos por vehiculo, al final tendremos que salir a la calle a reivindicar la jornada laboral de ocho horas, estamos volviendo atrás en el tiempo, a la época de nuestros abuelos. Pués si es así hagamos renacer el sindicalismo, el de verdad, el de la CNT, el que tanto temieron los empre-SAURIOS.





KIKO MAKARRO.


SALUT Y BUEN VIAJE.

domingo, 3 de julio de 2011

TAXISTA - MARTI RIERA I FERRER

Educat en escoles de cures de l'eixample barceloní, el primer que va pensar va ser dedicar-se a evangelitzar. El canvi d'escola en començar a estudiar el batxiller va canviar la seva perspectiva i va acabar a l'Escola Massana d'Arts i Oficis. Durant aquests anys va prendre contacte amb la realitat i es passava tot el temps, segons el mateix ens explica: "prenent cerveses a la terrassa del Zurich, veient pel lícules a la Filmoteca i posant-cec de tot tipus de drogues". Un dia li van arribar uns còmic americans a les mans i, en una mena de revelació-visionària, va decidir convertir-se en dibuixant de "còmic undergound". Aviat descobriria de ser dibuixant de còmic, era alguna cosa més que els deliris d'un drogoaddicte.







Va començar a publicar al primer número de la revista-magazine El Víbora el 1979-i en ella va publicar gairebé tota la seva obra comiquera. (Al costat de Max, Nazario. Etc.) - Tony Nuevaola i Lola Llista Contra els RES, al número u de la revista i unes vegades amb guions de Rodolfo, altres de Onliyú va ser publicant Tony Nova Onada I Lola Llista Contra Els RES, L'edat contemporània o Pepe Brotxa i tota una saga d'històries curtes que, posteriorment, van acabar publicant en àlbums recopilatoris.
Ha reconegut estar influenciat per Chester Gould, creador de Dick Tracy, o per Will Eisner i la seva gran The Spirit. Del primer sembla haver pres el vici en la creació de personatges deformes, l'expressivitat dels rostres i l'economia de mitjans a utilitzar en cada vinyeta. D'Eisner va prendre els enquadraments gairebé cinematogràfics i la utilització de les ombres com a part important dins del dibuix. Va ficar tot això a la coctelera i li va sortir un dels personatges més estranys del còmic underground espanyol: Taxista.


http://www.slide.com/r/HPYXLtaH0T96IfJKlIKMcXwvxiUNsSjv?previous_view=TICKER&previous_action=TICKER_ITEM_CLICK&ciid=3242591732088286100



Joan Baptista Lamarck (Picardia 1 agost 1744 - Paris 18 desembre 1829) en el seu Biologia Zoològica, de 1809, ens va advertir amb la seva Llei De l'Ús I El Desús (una de les primeres teories de l'evolució biològica) que "l'ús continuat d'un òrgan produeix el seu creixement, és a dir: la funció crea l'òrgan ". Aquesta teoria s'adapta perfectament al nostre personatge. El seu nom és Taxista i el seu cognom Cuatroplazas i va recorrent la ciutat com un embogit justicier. El 1976 es va realitzar la pel lícula de Martin Scorsese Taxi Driver amb RobertDe Niro com Travis Bickle, i les similituds són totals: mentre condueixen el seu taxi, són testimonis silenciosos de totes les maldats existents a la gran ciutat: la prostitució, la violència, els prejudicis , les bogeries, els barris baixos ...



http://www.slide.com/r/EI5zK8BR2D_VLEGCW45hr6RUjj-mSuMu?previous_view=TICKER&previous_action=TICKER_ITEM_CLICK&ciid=3242591732088180554


Taxista Cuatroplazas és ros i, com tots els personatges d'aquesta història, porta la mort dibuixada a la cara. Va per la vida de germà modelet, professional íntegre, botxí de truans, flagell de brivalls, auxili en carretera, refugi de perseguits, asil de orfenet i així, amb un terrat moblada com aquesta, acaba creient-se el bressol on neixen totes les virtuts. Però en la mesura que es va desenvolupant el personatge, veiem que aflora un home mesquí que només té cura a la seva mare per saber on està l'herència i, al llarg dels dos volums que li dedica al personatge, la història aquesta impregnada d'una sola premissa: l'ambició. La sèrie és una gran tesi sobre la roïnesa humana, on els personatges, en el primer volum uns xoriços, fins als opulents i rics del segon, recorren tots els escenaris de la misèria humana. Tots estan posseïts per l'ambició, per l'egoisme i pels més roïns interessos. Les mateixes fesomia que ens dibuixa Martí, ja ens fan sentir repelència, les expressions dels seus rostres ens evoquen el seu permanent deteriorament interior: tots estan podrits.






http://www.slide.com/r/GNaQvM850z9lmARu94-H2lbeQUMj6Cpn?previous_view=TICKER&previous_action=TICKER_ITEM_CLICK&ciid=3242591732088158810



La missió que té Taxista és netejar els carrers de l'escòria que les habita, exerceix de jutge i de botxí i al llarg dels dos volums van apareixent personatges que podrien ser les dues cares del bé i del mal, però veiem que aquestes dues cares sempre corresponen a un mateix dipòsit d'immundícia, la seva croada com a jutge i botxí només està sustentada en la seva bogeria i en les seves contradiccions, només són els diferents rostres del mal, tots formen part de la claveguera, element que utilitza com a metàfora de l'escapatòria. La porqueria forma part de l'essència humana i només és tapada per les aparences. Amb tot això, Taxista només podia estar realitzada en blanc i negre, no existeixen els grisos, les vinyetes esquematitzades al màxim sense floritures agradables, els personatges cariturizados fins al nom trobem a: August Fortuna, Prosapia Cabals, Prudència Kokoloco, Juan Pérez, Tony Nova Ona, Lola Llista, etc. Tot està adequat a l'original història que ens explica Martí. Es pot pensar que la història de Taxista és una mica truculenta, però és en aquest excés de tremendisme on apareix l'humor, és l'esperpent de les aparences, és l'exageració de l'horror com a forma intrínseca a la condició humana, el que ens permet riure . Taxista és un bast Superman feixista, un home d'acció cavernícola, extravagant i de violenta personalitat, heroi justicier d'una història de gènere negre una mica original que, un cop que esfullant la margarida, veiem les vicissituds que la realitat intenta amagar en aquest fresc d'horror contemporani, on la bondat no serveix per res.




Són igualment destacades les aportacions que va realitzar Martí a la revista Makoki a finals dels anys 80, les dues històries de tall eròtic que guionitza perquè dibuixés Tobalina i la seva altra gran obra: Dr Vertigo, crònica original sobre els malsons, per a la qual es va documentar exhaustivament en psiquiatria, i que és un altre diccionari d'originalitat gràfica.
En l'actualitat, aquest gran narrador d'històries urbanes, sembla que ha volgut desaparèixer d'aquest món de vinyetes i entrepans, refugiant-se en un poblet de la costa catalana amb l'esperança que la mesquinesa humana mai ho abast.







http://www.slide.com/r/E1k-OROg6j85yLyi_05TESzuz8WelHBq?previous_view=TICKER&previous_action=TICKER_ITEM_CLICK&ciid=3242591732088287740





MONOGRAFÍAS:
1977 Propaganda Moderna (Pastanaga); colectiva
1984 Taxista, I (La Cúpula)
1985 Comer (Unicorn); colectiva
1987 Museo Vivo. Dieciséis historietistas y su cámara (Instituto de la Juventud del Ministerio de Cultura); colectiva
1988 Monstruos Modernos. Recopilación de historietas cortas. (La Cúpula)
1989 Terrorista. Recopilación de historietas cortas (Complot: Misión Imposible, núm.16)
1989 Doctor Vértigo (La Cúpula)
1990 Teléfono erótico (La Cúpula: Colección X, núm.29), como guionista y con imágenes de Tobalina
1990 El cuarto poder contra los N.A.D.A. (La Cúpula)
1991 Taxista, II (La Cúpula)
1992 Call Girl / Línea caliente (La Cúpula: Colección X, núm.54), como guionista y con imágenes de Tobalina
1992 Cien dibujos por la libertad de Prensa (Reporteros sin Fronteras); colectiva
2000 Almanaque extraordinario Bardín baila con la más fea (Mediomuerto, núm.5); colectiva
2002 Historias de realismo sucio (De Ponent: Sol y sombra, núm.10)
2004 Taxista (Glénat España: Integral); es una compilación de las ediciones previas de 1984 y 1991.
2007 Calvario Hills.(Coconino Press).






PUBLICACIONS:
A la calle
Bésame Mucho
Catalunya Express
Complot!
Disco Exprés
Cómics: clásicos y modernos
Detective Story
El Món
El Observador de la Actualidad
El Víbora (y su extraordinario Especial Pasión)
Estómago Eléctrico
Ganadería Trashumante
Grafico-lorancia
Jóvenes
Makoki (sello Makoki)
Mercé 85
Nosotros Somos Los Muertos (en formato tebeo)
Rambla
Rock Comix
Rock Especial
Star
TBO (sello Buigas)
Tele/eXprés
Vibraciones
Viñetas (en for-mato tebeo)
Caratulismo
Cartelismo

SERIES:
1979 Tony Nuevaola y Lola Lista contra los Nada (en El Víbora),


1980 La Edad Contemporánea (en El Víbora),


1981 Pepe Brocha (en El Víbora),


1982 Taxista (en El Víbora),


1988 Doctor Vértigo (en El Víbora),


1989 Dioxenes (en Makoki, sello Makoki),


1989 El Sicario Macario (en Makoki, sello Makoki),



SALUT I BON VIATGE.